Voice by Clevir with M2 Connect

Met Voice by Clevir maakt u communicatie van personen en teams in uw organisatie onderling maar ook met de  buitenwereld efficiënter.
U beschikt over een state-of-the-art telefoniesysteem uit de Cloud. Bellen via computer, tablet of smartphone was nog nooit zo eenvoudig.

Swyx is al jaren lang een grote speler op de nationale en internationale markt. Swyxware is een betrouwbare geïntegreerde en softwarematige IP-communicatieoplossing die speciaal is afgestemd op het MKB. Een nieuwe gebruiker toevoegen? Geen probleem! Aangezien Swyx gebasseerd is op software, is het zeer eenvoudig nieuwe gebruikers toe te voegen aan het systeem. Swyx heeft de laatste jaren de nodige awards gewonnen voor de uitstekende softwarematige communicatieoplossing dat zich steeds weer opnieuw bewijst en blijft doorontwikkelen.

Vast-mobiel integratie

Integratie van mobiele telefoons met de functies van het telefoonsysteem in een app

Flexibel

Afrekenen per werkplek per maand. Hierdoor kunt u eenvoudig uitbreiden of inkrimpen.

Beschikbaarheidsweergave

In één oogopslag zien wie aanwezig is of aan het bellen. Ook op de smartphone.

Chatfunctie

Intern een chatberichtbericht sturen

Voicemail

Beschikbaar voor elke gebruiker individueel

Oproepbeheer

Inzage in de gesprekken via logboek

Betrouwbaar en veilig

Een separate verbinding voor de spraak, geen risico bij uitval internet. Servers in  redundant datacenter.

Locatie onafhankelijk

Overal waar internet is toegang tot de cloudtelefonie. Thuiswerken en meerdere vestigingen werken naadloos.

Vergaderen

Telefonisch vergaderen met meerdere collega’s tegelijk. Videovergadering als u elkaar ook wilt zien.

M2 Connect

M2Connect biedt de mogelijkheid om dynamisch groepslidmaatschappen te wijzigen. Deze functionaliteit zit standaard binnen de queue controller, maar is ook los te gebruiken. Hiermee is het mogelijk om binnen CRM scripts gebruikers lid te maken van groepen

De functionaliteit ‘OpenClosingTimes’ voegt de mogelijkheid toe aan bestaande scripts om de openingstijden in te stellen van dat script. Deze openingstijden zijn eenvoudig uit te breiden met uitzonderingen voor zowel extra openings- als extra sluitingstijden. Deze aanpassingen kunnen vooraf worden gemaakt (bijvoorbeeld aan het begin van het jaar voor het hele komende jaar) of ad-hoc worden ingesteld. De aanpassingen zijn eenvoudig te regelen door bijvoorbeeld een receptioniste.

M2 Connect features

  • Wachtrijen op basis van Swyx groepen (wachtrijen zijn gekoppeld aan groepen, waarbij de members als agenten worden gezien)
  • Deze groepen zijn aan te passen via de Swyxware administrator, door de agent zelf (mits genoeg rechten) of via de M2Connect webpagina.
  • Een enorme hoeveelheid instellingen per wachtrij (overloop wachtrij, max. aantal calls, max wachttijd van langstwachtende, positiemelding, push en/of pull delivery, SLA, uitwerktijd per queue, enz.)
  • Aflevering van calls op basis van agent-beschikbaarheid, vast volgorde, volledige groep, kortste spreektijd.
  • Instellingen ‘on-the-fly’ aan te passen.
  • Agenten gebruiken een lokale applicatie om de beschikbaarheid te regelen. Deze is volledig centraal in te stellen.
  • Onbeperkte hoeveelheid ‘niet beschikbaar’ redenen voor agenten.
  • ‘niet beschikbaar’ redenen zijn in te stellen met een maximale doorlooptijd, of met een ‘reserve’ stand waarbij die agenten pas calls krijgen bij overschrijding van een bepaalde max. wachttijd.
  • Automatisch opnemen van calls die zijn ‘gepulled’. Hiermee worden kostbare seconden gewonnen.
  • Alles instelbaar via een complete webinterface.
  • Compatible met Swyx standby scenario’s.
  • Functionaliteit is uitbreidbaar over meerdere servers voor load-balancing.
  • Licenties in staffels per agent. Hoeveelheid queues is onbeperkt.
  • Alle logging gebeurd in SQL database.
  • Standaard zijn een ruime hoeveelheid reports aanwezig. Mogelijkheid om andere reports te maken.
  • SQL report viewer is ingebouwd.
  • Narrowcasting (bij grotere hoeveelheid wachtenden kunnen reclameteksten worden afgespeeld in vaste of willekeurige volgorde)
  • Gemiddelde wachttijd melding. Bij binnenkomst in de wachtrij wordt gemeld wat de gemiddelde wachttijd is van die dag.